środa, 25 stycznia 2012

Foto wspomnienia sezonu 2011

Pomimo tego, że sezon 2011 dawno temu się skończył, a podsumowanie powinno być zrobione odrazu "PO"
postanowiłam dopiero teraz stworzyć kilku zdaniowy raport podsumowujacy moją działalność wspinaczkową 2011 i wzbogacić ją o sporą ilość tego, co może technicznie daje duzo do życzenia ;-) jednak mocno odzwierciedla to co się działo minonego roku. Dzięki współpracy z fantastycznymi ludźmi (ukłon w stronę: Katarzyny Buda, Duśki Wacławik) jak również wsparciu: Marcina Malczaka, Jacka Jawienia, Radka Urbańczyka, Tomasza Maśnica, Piotra Merca, Jacka Grzedzielskiego, Finy Cortes...  i rodziny (obie strony ;-) ) mogłam skrupulatnie realizować swój plan wspinaczkowy 2011. 
Pięknie dziękuję za fantastyczną, elastyczną i niezwykle zgraną współpracę firmom : Soya stream, Salewa, Olimp, Evolv, Action Club, Listwan-sport, jak również Sztuka Żywienia (z którą podjęłam współpracę pod koniec sezonu). Pomijajac motyw wycen, nazw dróg, które udało mi sie pokonać, chciałabym podsumować swój 2011 jako rok zmian, w trakcie którego nie wyceny byłay najważniejsze, ale ludzie którzy dali się poznać jako prawdziwi przyjaciele :-) 


Poniższy materiał foto mówi sam za siebie, więc opisy sobie daruję :-D Miłego ogladania:






























































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz