czwartek, 5 kwietnia 2012

Prezentacje zimą

W okresie zimowym miałam okazję być gościem kilku imprez organizowanych na terenie Polski:




W trakcie imprez organizowanych przez: Ewę Kuczera (stowarzyszenie Kilimandżaro), Jacka Jawień
(Organizator Festiwalu Górskiego Wondół-Challenge), Michała Grzyb (Salewa Block), Marcina Wernik (UKA Warszawa) poznanałam fantastycznych ludzi,  z którymi dzieliłam się swoimi doznaniami wspinaczkowymi. Dziękuję organizatorom jak również publiczności za bardzo miłe i ciepłe przyjęcie.
Ukłon w stronę firmy SOYA za przygotowanie specjalnie na potrzeby imprez prezentacji  multimedialnej.
Zapraszam do relacji foto z miejsc gdzie nie brakowało fanatyków wspinania i ludzi kochających aktywny tryb życia
















Ostatnim miejscem w którym miałam okazję zaprezentować wspinanie i jego zalety była szkoła gimnazjalna na warszawskiej Pradze. Przekraczajac próg szkoły poczułam się jak niedawna uczennica ;-) co ułatwiło mi współpracę z młodzieżą :-D Serdeczne pozdrowienia dla dyrekcji szkoły i Izy - niesamowitej nauczycielki  W-fu.
:-) 
           





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz